Dostala som otázku, aké brand archetypy má Denise Duffiled-Thomas – introvertka s domom na pláži, ktorá pomohla tisíckam žien zmeniť ich vzťah k peniazom.

Občas sama so sebou hrávam malú hru.  Ak narazím na niekoho zaujímavého, skúšam odhadnúť jeho archetypy. Následne prejdem detailne jeho web a komunikáciu, aby som si overila výsledok. U Denise sú to na prvý pohľad archetypy objaviteľkúzelník.

Je to naozaj tak?

Výber farieb

Farebnú škálu na webe má modro-lososovú. Pastelové odtiene sa môžu hodiť objaviteľovi so silným akcentom na hodnoty slobody, nezávislosti a odvahy a ženskou cieľovkou.

denise-dt

Čo hovoria brand fotky

Denise na fotkách využíva jasné odkazy – slobodu, cestovanie, more a nezávislosť. Oblečenie má v brandových farbách, ležérne, alebo s ornamentmi. Nosí výrazné šperky, ktoré symbolizujú pozitívny vzťah k spiritualite.

Vidíte tú dokonalú súhru oboch archetypov?   

Komunikačný štýl

Hlavný headline má Denise „Make Money, change the world“. Transformácia a poskytovanie nádeje na dosiahnutie zmeny je hlavnou charakteristikou práve kúzelníka.

Všimnite si slovnú hračku „wave of entrepreneurs“. Odkaz na morskú vlnu sa jej podarilo pretaviť aj do podnikania ;).

Výber script brush fontu Born Ready plne podporuje objaviteľovu túžbu po slobode a nespútanosti.

denise-dt
denise-dt

A čo vy?

Viete, ako pretaviť vaše archetypy do svojej značky?  

Share This