Viete, akú skrytú výhodu má vaša značka?

Urobte si tento test a odhaľte vaše jedinečné silné stránky. Ak podnikáte v službách, vaša značka je vašou súčasťou. Ak objavíte jej archetyp, získate psychologické pomôcky, ktoré vám pritiahnu tých správnych klientov.

Ako si vybrať svoj archetyp

Ste z výsledku kvízu zmätení? Nič si z toho nerobte. Keď som s archetypmi začínala, podobný test som si robila asi 10 krát, kým som prišla na to, ako s archetypmi pracovať.

S výberom správneho archetypu získate mocný nástroj, ktorý vám pomôže logicky definovať vašu značku, odhaliť jej podstatu. Získate odvahu ísť svojou vlastnou cestou. Odlíšiť sa od konkurencie. Vybudovať značku, ktorá je silná, unikátna, stabilná, konzistentná. A najmä autentická. Budete priťahovať tých správnych klientov. A tí budú vedieť, čo od vás čakať.

Ak s vami téma archetypov rezonuje, určite ma oslovte a využite silu archetypov vo vašom podnikaní naplno. Okrem výberu správneho archetypu vám pomôžem s nastavením komplexného brandingu, ktorý zahŕňa štýl komunikácie, kultúru značky, jej príbeh a samozrejme dizajn (logo, fonty, farebnosť, brandové fotografie, či fashion).

Menu